Hjälp 3½ månad kvar!

Kan det verkligen stämma?? Oj vad jag blev stressad nu. Förstår verkligen inte hur jag kunnat låta tiden gå utan att göra saker och tinga klara nu när vi var ute i så god tid. Vad har vi gjort så här långt då?
 
Bokat kyrka
Ordnat lokal
Utformat och skickat save-the-datekorten
Utformat och skickat inbjudningskorten
Klänning (behöver sys in)
Bokat cateringfirma och en prel.meny
Fotograf
Hotell till bättre pris för oss och de gäster som vill
Transport från kyrkan
Bestämt att min syster sminkar och fixar min frisyr
Näbbklänningar
Stolsöverdrag i form av knoppalakan
Liveband till festen
Överlämnat gästlista med kontaktuppgifter till toast-paret
Skrivit önskelista
 
Vad har vi kvar?
 
Hindersprövning
Vigselring
Solist till kyrka
Musik till festen när inte livebandet spelar
Skriva om gästerna
Bordsplacering 
Transport till kyrkan
Skor till alla
Mannens kläder
Lillkillens näbbkläder
Psalmer till kyrkan
Bröllopstårtan
Delegera ut att-göra-saker
Inhandla till dekoration
Blommor
Köpa något till toast-paret
Alkohol
Mingel/stämningsfotografer
 
Pust...kommer inte på mer i nuläget men inser att listan över vad vi har kvar är lång och det är mycket kvar som ska ordnas...
 
 
p
 
 
 


Kommentarer
Hanna Watson - nygift i Kanada

Det kommer bli hur bra som helst. Det är stressigt att planera bröllop, men passa på att njuta också. Om nåt går fel, så gör det inget. Du kommer fortfarande gifta dig med din man :)

Jag gifte mig förra sommaren. Kolla gärna in min blogg för inspiration. Jag har massa bilder, videos och planeringslistor om du går tillbaka ett år i arkivet :)

Lycka till,

Hanna, Kanada

2013-05-29 @ 06:25:39
URL: http://exiback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0