På jakt efter näbbklänningar

Jag har inte hittat kläder till barnen än, som ska vara brudnäbbar. Min äldsta dotter kommer vara nästan 10år och hon har en väldigt vacker klänning i precis den färgen jag gillar. Men jag vet inte om det är rolgiare om det är en helt ny klänning. Denne har hon använt en gång på ett dop. Får fundera...under tiden som jag funderar googlar jag och letar inspiration på ebay, etsy mm. Måste visa några klännigar som jag tycker är så fina.
 
Brand New Champagne Lace Flower Girl Dress sz 2
Den hittade jag på etsy.com http://www.etsy.com/listing/122710557/brand-new-champagne-lace-flower-girl?ref=usr_faveitems
 
Deposit for Holly Morris's Custom Flower Girl Dresses
Dessa tycker jag också är så fantastiskt söta. Även dem hittade jag på etsy.com http://www.etsy.com/listing/118617406/deposit-for-holly-morriss-custom-flower?ref=sr_gallery_24&ga_search_query=flower+girl+dress&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=4&ga_search_type=all&ga_facet=flower+girl+dress
 
Till lillkillen min vet jag inte om jag vill att han ska ha väst och fluga eller hängslen och fluga. En fin bild som inspirerar är denna
 
Ring bearer
 
Bilden tagen från pinterest.com 


Kommentarer
Josefin Andersson

Hej, vilka fina bilder och vilken bra inspirations blogg du har!! Har letat efter bilden med lilla killen i väst och fluga på pinterest men inte hittat den, ska jag söka på ngt speciellt? Går det få tag i just dom plaggen där eller hur ska du göra? /Josefin.

Svar: Tusen tack, blir så glad av att inspirera :-D Jag ska se om jag hittar var bilden finns. Tycker också han har så fina kläder. Gissar att de finns på etsy.com. Återkommer! /Leila
Edenrosebride

2013-03-08 @ 18:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0