Var bara tvungen att prova min klänning igen

Första gången som jag packar upp den sedan jag köpte klänningen, när jag väl tagit upp den kunde jag ju inte låta bli att sätta på mig den. Så fin den är! 6 lager tyg, massor av tyll :-D Väldigt svår att knyta själv men det lär jag inte göra den på den stora dagen. Släpet var svårt att få med på bild, svårt att lägga ut själv.
 
Det enda som känns småjobbigt med klänningen är att nu när jag tittar nära på tyget längst ner så är den smutsig, eller den är full av små hår, korta svarta, nästan så det ser ut som hundhår. Vad ska jag göra åt det?!
er 
 
 


Kommentarer
Anonym

Otroligt vacker klänning!
Vad heter modellen?

Svar: Hej, förlåt för att jag inte har svarat innan. Jag har missat kommentaren. Klänningen är från Bellice och heter tyll. :-) Kul att du gillar den. Provade den förra veckan igen för att sy in och upp, den blev ännu finare när den var rätt längd :D
Edenrosebride

2013-05-10 @ 13:11:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0