Det går ju inte att dansa i min brudklänning

Det har jag kommit på. Vi har ju gått på Lindy hop nu snart 2 terminer. Men min klänning är lång och stor. Det kommer inte gå att dansa i den. Hmm, nu sitter jag och funderar över om jag inte borde ha två klänningar, att jag går och byter om när det är dags för dans? Är det knäppt? Jag tror det måste bli så. Helst vill jag ha en kortare i retrostil, 50-tal kanske. Det skulle passa med nån modell från 30-50-tal om man tänker på musiken och dansen.
 
Hur tänker ni med dans och klänning?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0