Varför händer det inget...vill börja bocka av saker och ting.

Vi som var ute i så god tid, varför gör vi inget, vi är ju inte alls effektiva. Nu är det bara 7 månader kvar! Suck, vad har vi gjort så här långt då?
 
7 månader kvar!
 
Bokat kyrka
Bokat lokal
Skickat save-the-date-kort
Köpt klänning
Bestämt att vi ska försöka fixa frisyr och smink på egen hand, min syster ska göra det
Skrivit en prel. gästlista
Bestämt färgtema
 
Jag vill inte ens skriva ut vad som är kvar att göra, men listan är låååååång.p


Kommentarer
Catrin - bröllop 2013

Vet vad du menar. Vi har lite drygt 4 (?!) månader kvar till vårdat bröllop och jag har nu denna vecka börjat ta tag i allt... Det är mer än vad man tror, men får man bara fart så löser det sig. Vi ska ha borgerlig vigsel så har precis bokat vigselförättare ;)

Svar: Igår tror jag att vi skrev klart gästlistan. Vi har börjat kika på mat, vi väljer nog buffé men jag är så kräsen så alla catering här i närheten frestar inte mig tillräckligt. Kanske måste provsmaka för att se vad de verkligen erbjuder. Hur gör ni med mat?
Edenrosebride

2013-01-15 @ 14:54:13
URL: http://Cocobycatrin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0