Är lite av en periodare

 
När vi bokade kyrkan var det ca 14 månader kvar och då började tankarna direkt om hur jag skulle lyckas komma igång med träningen och hur jag skulle göra för att vara i mitt livs form till bröllopsdagen. Började powerwalka och joggade, klarade detta under några veckor för att sedan gå tillbaka till att göra ingenting. Men, så kan sommaren få va tänkte jag. Nu har jag haft en veckas ledighet och då bestämde jag mig för att jag ska göra enkla saker nu i början som jag inte kan säga att jag inte hinner med. Så minst 10 armhävningar om dagen + 5 minuters hoppa hopprep blev planen. 
 
Jag är så otränad så jag har ordentlig träningsvärk efter de första dagarna, hihi. Utöver denna vardagsträning hoppas jag att hinna med tre promenader i veckan. Borde ju inte vara så svårt, eller?
 
 


Kommentarer
Lena

Jag ska gifta mig 24 aug, nästa år...
Och jag drar till Grekland i natt så jag tänkte komma igång med träning och mat när jag börjar jobba igen den 27 aug.

Svar: Ja jag tror det är lättare att göra efter semestern. Då är det på riktigt :-) Jag köpte en pilatesboll idag så så småningom blir det träning med den också.
Edenrosebride

2012-08-16 @ 09:54:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0