Följ med in en andra sväng i provrummet! Där hittade jag klänningen med stort K!

Ojojoj idag köpte jag MIN KLÄNNING. Jo faktiskt, så har jag köpt min bröllopsklänning. Jag hade egentligen bara tänkt gå och prova klänning idag för andra gången. Jag är så velig så jag tänkte att jag kommer aldrig kunna bestämma mig. Men det gjorde jag...jag har nu en stor fin klänning som hänger i garderoben. Egentligen kanske jag borde visa alla klänningar jag provade, men just nu känns det bara aktuellt att visa klänningen med stort K. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Catrin - bröllop 2013

Så underbart vacker!!! Är en liknande modell jag tänkt mig, men jag har inte kikat på nån alls än,... Det närmar sig!

Svar: Vad roligt att du tänkt dig nåt liknande! Har du bestämt var du ska leta efter klänning? Jag trodde att jag skulle åka till Gbg, Malmö eller Sthlm för att köpa klänning men det blev aldrig så. Jag bara slog till lite överraskande. Överraskade både mig själv och min vän som var med. Även mannen blev lite överraskad tror jag. Men det känns så skönt att faktiskt veta att det är denna klänning jag kommer ha på mig :-) Om ett par dagar är det faktiskt rätt år i alla fall...
Edenrosebride

2012-12-30 @ 21:29:14
URL: http://Cocobycatrin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0