Imorgon kliver vi in i provrummet!

Åh så pirrigt och spännande det ska bli! Jag ska prova brudklänning för första gången i mitt liv, jag gissar att det inte blir sista för jag är så velig. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig. Eller egentligen så har jag bestämt mig för att jag vill ha klänningen som jag visar bild på här nedan men jag lär ju aldrig hitta den och då kommer det bli svårt.
 
Jag har med mig en vän som ska fota och vara smakråd, hon är dessutom den som troligtvis ska sy min klänning. Så hon följer med för att få inspiration och sen se hur vi kan lösa klänningen :-D
 
Jag lovar att lägga upp foton på mig i alla klänningar jag provar!
 
Ska se om jag kan lägga in bilder som jag sparat från pinterest här. Det är inte jag på fotona och jag har egentligen inte länk till var fotona kommer ifrån men hoppas att jag kan visa de ändå :-D
 
So beautiful!
Beautyful dress
Lovely dress!
Vera Wang | Eliza. Flawless!
 
Nr ett är ju ändå denna 
Dress by Melta on Rock n Roll Brideb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0