Nu följer ni med in i provrummet!

7 brudklänningar provade jag idag. Alla var förstora men det var kul att prova! Jag kanske vet lite mer vilken klänningstyp jag passar i men har inte provat någon som kändes helt perfekt. Jag visar alla klänningarna här på bild, inga bra foton men modellerna kommer nog fram. Så vad tycker ni? Vilken tycker ni att jag passar bäst i? Som sagt, nu var det ingen av bröllopsklänningarna som passade utan de var förstora och expediten fick hålla ihop de i ryggen. När ni har sagt ert så ska jag  berätta vilken min favorit är :-) Kan tillägga att jag bokat in en ny tid om 1 mån för då skulle det ha kommit in fler klänningar i min stl.
 
Nr 1 överst och nr 7 underst.
 
 


Kommentarer
Anna

Hej!
Då jag o min sambo ska gifta oss till våren letar jag för fullt efter brudklänning.Har googlat en massa och kom till din blogg.
Att jag skriver här är för att klänning nr 1 som du provat är sååå fin.Jag undrar vart du provat den o om du vet vilket märke/modell det är!
Väldigt tacksam för svar!

Med vänlig hälsning,
Anna

Svar: Hej, jag har provat klänningarna i Jönköping. På Kristina fest och brud. Tyvärr skrev jag aldrig ner vilka klänningar jag provade så jag har ingen aning om vad det är för märke/modell. Du får ta med en bild av den till någon butik så kanske de vet?
Hoppas du hittar den eller någon annan du vill ha. Vid nästa provning ska jag skriva ner exakt vilka klänningar jag provar :-D
Edenrosebride

2012-12-09 @ 11:25:48
Anna

Tack för svar:)!

Hoppas du hittar "din" klänning och lycka till med bröllopet:)!

Med vänlig hälsning,
Anna

2012-12-09 @ 18:06:33
Jeanette

1 eller 3 =)

Svar: Tack :-D I Inlägget ovan finns nu bild på klänningen som jag köpte idag. Det blev ingen av dessa men lite av en blandning av 1 o 3 tycker jag.
Edenrosebride

2012-12-29 @ 22:28:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0