Vad hände...

Jag fortsätter skylla på att det var för att min dator gick sönder. Det är mycket svårare att hålla igång blogg och bröllopsplanering utan min dator. Men jag måste berätta att jag har nu bokat datum för att prova klänning!! Min käre vän ska följa med som troligtvis kommer sy min klänning men jag måste ju ut och se vad jag passar i för något. Så då måste jag ta med kamera, eller mobil om man inte får fota med riktig kamera i butiken.
 
Åh så spännande!!!!
 
Kan tillägga att träning och kost har jag legat låågt med, har inte gjort några som helst ansträngningar :-( Men nu om jag ska prova klänning måste jag ju få in magen lite igen. 
 
Hur går det för er alla med planeringen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0