Fortfarande utan dator

Nu sitter jag vid barnens dator men min är fortfarande helt ur funktion. Det verkar inte som att jag kan svara på kommentarer via mobilen så det är därför jag inte skrivit något svar.

Jag hoppas att jag snart kan komma igång igen och dela med mig av mina inspirationsbilder.

Kan förresten uppdatera med att jag hittade ingenting, absolut ingenting till bröllopet i London. Men en massa fint att uppdatera höstgarderoben med istället :-) Skor fanns det mängder med fint men det var förbjudet att fotografera i butikerna och efter att ha gått runt timmar barfota i mina vanliga skor vägrade jag ens försöka prova några skor, mina fötter var ej i skick för det. Det är nästan så att jag är sugen på att åka dit igen och fokusera på bröllopet och kanske ta med mannen dit också :-D Vi får se vad budgeten tillåter.


Kommentarer
Lena

Det är bröllopsmässa i London 28-30 september. Jösses va jag skulle velat åka dit...

Svar: Ajdå, lite väl tidigt att åka tillbaka känns det som. Möjligtvis till våren om det blir av. Du ska inte dit eller?
Edenrosebride

2012-09-19 @ 07:54:18
URL: http://lenaslilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0