Orolig!

Lite nervöst blandat med panikkänslor. Hemma från London och ska starta min dator. Den funkar inte!! Står att inget operativsystem finns och blir bara svart.

Alla mina inspirationsbilde!!! All bröllopsplanering och de senaste månaders foton är nog borta, eller?? Hoppas att min blivande man vet hyr man kan fixa med detta!!

Kanske ska tillägga att den gått på övertid, datorn. Mannen har varnat mig många ggr och sagt att när som helst kommer den sluta fungera. Hade han rätt tro!? Måste visa några bilder på hur hemsk den ser ut.

Någon som vet hur jag ska rädda den?



Kommentarer
Catrin

ajajaj hoppas det löser sig!

Svar: Det som är räddat verkar vara hårddisken. Vi provade sätta i hårddisken i en annan dator igår och åtminstone mina foton fanns kvar. Det som inte gick att öppna var min bröllopsmapp, av någon konstig anledning. Suck...men en hel del inspiration finns på pinterest så där får jag annars fortsätta spara det mesta för att sen spara ner på en ny dator om jag köper en.
Edenrosebride

2012-09-14 @ 14:23:09
URL: http://catrinwiberg.blogg.se/
Lena

Nej! Inte bröllopsplaneringen! Jag har alla detaljer och info på handskrivet block och länkar och bilder på datorn.Hoppas det löser sig!

Svar: Det är mest foton som verkar vara borta, alla inspirationsbilder. Gästlista och sparade tips och idéer verkar finnas kvar och går att öppna på hårddisken i en annan dator. Men jag ger inte upp än. Kanske går det att fiska upp allt. Men en bra idé är ju att skriva ner det mesta i en liten bok istället för att ha det på datorn.
Edenrosebride

2012-09-14 @ 20:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0