Snart åker jag till London

Det var planerat och bokat innan vi bokade bröllopet men nu tänker jag att jag kanskr borde passa på att hitta något att ha på mig eller att ha till bröllopet. Skor kanske? Nåt smycke? Jag vet inte riktigt var jag ska leta eller vad jag ska leta efter men skor tänker jag borde finnas i mängder. Jag har inte ens börjat kika efter skor men tror inte att jag vill ha vita.
 
 
Den här klacken glittrade fint, färgen var också fin. Vet inte riktigt var de kommer ifrån men hittade bilden här http://whimsicalwonderlandweddings.com/2011/06/craft-central-gets-hitched-london-handmade-wedding-fair.html
 
Jag tror att det blir en kväll med mycket dans så egentligen borde jag leta efter ett par sköna dansskor. Gula skor gillar jag, kanske skulle ha det eller gröna, annars gillar jag ju petrol, den här grönblågråa färgen, men i ljusare färg. Skor med färg tror jag bestämt att det blir. Mannens reaktion på klacken här ovan "jaa...*kort fundering* det kanske ska vara sån typ av sko när man gifter sig, spets och sånt?" Han såg lite frågade ut och inte helt övertygad hihi. Men vi är överens om klack åtminstone.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edenrosebride.blogg.se

En blivande brud som måste samla mina tankar och all inspiration någonstans. Kroppen måste trimmas, kosten förbättras, hår och hud ska ju helst vara i topp form. 1 år har jag på mig...

RSS 2.0